Οδηγίες πρόσβασης στις προβολές και τις διαδικτυακές συζητήσεις και οι τελικές υποψηφιότητες του διαγωνιστικού τμήματος:
Η πλατφόρμα των ψηφιακών προβολών ανοίγει για το κοινό την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου στις 17.00, και οι ενδιαφερόμενοι μπορείτε να την επισκεφθείτε μέσα από το athensfff.com, κλικάροντας στην κατηγορία ONLINE SCREENINGS. Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στο πλούσιο πρόγραμμα του φεστιβάλ και να μαρκάρετε τις δικές σας αγαπημένες, “not-to-be-missed” ταινίες, ενόψει της πρεμιέρας των επίσημων προβολών, την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου στις 11.00.
Ακολουθούν κάποιες απαραίτητες, βασικές οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να μην χαθείτε στη μετάφραση και να απολαύσετε τη φετινή φεστιβαλική εμπειρία!
Όλες οι ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ είναι δωρεάν για το κοινό και προσβάσιμες με γεωγραφικό περιορισμό στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Κύπρο. Οι ταινίες προβάλλονται με αγγλικούς υπότιτλους.
Οι ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ θα είναι επίσης δωρεάν για το κοινό αλλά με γεωγραφικό περιορισμό προβολής στην Ελλάδα και με ελληνικούς υπότιτλους. Διευκρινίζουμε ότι για τις ταινίες “The Best Years” του Gabrielle Muccino, “Mucha: The Story of an Artist who Created a Style” του Roman Vávra και “Pickpocket” του Robert Bresson, θα ισχύσει μέγιστο όριο στις 500 θεάσεις μέσα στο πενθήμερο του φεστιβάλ, χωρίς δυνατότητα προκράτησης, οπότε όσοι ενδιαφέρονται ας σπεύσουν!
Όλες οι προβολές θα πραγματοποιηθούν μέσα από το athensfff.com και στο tab ONLINE SCREENINGS. Οι ταινίες θα είναι διαθέσιμες από την Πέμπτη 25 / 2 στις 11.00 το πρωί μέχρι και την 1η Μαρτίου στις 23: 59. Όλο το περιβάλλον της πλατφόρμας είναι στα αγγλικά.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ | DIGITAL TALKS
Όλες συζητήσεις θα μεταδίδονται ζωντανά από το κανάλι του φεστιβάλ στο YouTube, με ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά. Ειδικά σε ό,τι αφορά στις συζητήσεις του DESIGN IN FILM (Παρασκευή 26/2 – Κυριακή 28/2), το live chat θα είναι ανοιχτό, ώστε το κοινό να μπορεί να καταθέσει ερωτήσεις προς τους ομιλητές, για να απαντηθούν στο τέλος της συζήτησης κατά τη διάρκεια του Q&A. Προβλέπεται ότι οι ερωτήσεις θα είναι πολλές και πιθανότατα δεν θα υπάρχει χρόνος να απαντηθούν όλες, ωστόσο θα γίνει η καλύτερη δυνατή προσπάθεια.
Η μετάδοση της κάθε συζήτησης θα ξεκινάει την προκαθορισμένη μέρα και ώρα που έχει ανακοινωθεί από το φεστιβάλ και το link που θα παραπέμπει στη ζωντανή μετάδοση θα ανεβαίνει ταυτόχρονα στα social media του φεστιβάλ, για να διευκολύνει την πρόσβασή σας. Ή απλά μπορείτε να επισκεφθείτε το athensfff.com, όπου στο section INITIATIVES θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
ΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Τα Βραβεία του φετινού 3ου Athens Fashion Film Festival, σε 15 διαφορετικές κατηγορίες, θα ανακοινωθούν την 1η Μαρτίου, σταδιακά και καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, στο site και στα social media του φεστιβάλ.
To 3o AthensFFF και η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του φεστιβάλ, Νικόλ Αλεξανδροπούλου, έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε τους τελικούς υποψήφιους σε κάθε κατηγορία, όπως έχουν προκύψει ανάμεσα από τις δεκάδες δυνατές υποψηφιότητες που δεχτήκαμε φέτος:
BEST IN SHOW
Everything is Fake Until It’s Real | S.W.A.L.K. & S.W.A.L.K. II
Amor Fati | Comfort Zone | British Vogue The Pride Series
Exhale | Le Château du Tarot | NOBU | Now You Know | Marnifesto
BEST FASHION FILM
Balztanz | Exhale | Le Mythe Dior | Il est cinq heure, Paris, s’ éveille | Eyes Say More Than Words
BEST GREEK FASHION FILM
“Pandemia” by Yannis Biliris | “Athena Skates” by Elliott Gonzo | “Houhou” by Zoie Sgourou | Korres Series by Vassilis Kekatos | “Victorious” by Rafael Samaras
BEST DIRECTOR
Matteo Garrone for “Le Mythe Dior” & “Le Château du Tarot” |
ROGELIO for “Now You Know”
Dorothy Allen Pickard for “The Masses” | Margaret Zhang for “I’ve Been Thinking About What You Look Like” | Jordan Blady for “Comfort Zone”
BEST SCRIPT / CONCEPT
Nataliya Kamenska for “Exhale” | Marine Serre for “Amor Fati | Matteo Garrone, Andrea Tagliaferri and Chiara Leonardi for “Le château du tarot” | KidSuper for “Everything is Fake Until It’s Real” | Sarah Blok & Lisa Konno for “NOBU”
BEST CINEMATOGRAPHY
Nicolai Brüel for “Le Mythe Dior” | Igor Smitka for “Comfort Zone” | Kyle Deitz for “Eyes Say More Than Words” | Edoardo Emanuele for “Un Anno Fa” | Evangelos Polychronopoulos for “Athena Skates”
BEST EDITING
ROGELIO for “Now You Know” | Jordan Blady for “Comfort Zone” | Marco Spoletini for “Le Château du Tarot” | David Grossbach for “Eyes Say More Than Words” | Raquel Couceiro & Myles Henrik Hall for “S.W.A.L.K.”
BEST MUSIC
Paolo Buonvino for “Le Mythe Dior” | Clara Luciani for “Il est cinq heures, Paris s’éveille” | Sizzer (Klangstof) for “Embodiment” | Melo-Zed for “WATA” | Luke Atencio for “Nobu’s Tale”
BEST ARTISTIC DIRECTION
Dimitri Capuani, Luca Filaci & Giovanna Cirianni for “Le Mythe Dior” | Amor Fati – Arthur Van Peteghem (AVOIR) for “Amor Fati” | KidSuper for “Everything is Fake Until It’s Real” | Heloise Condroyer & Gaby Hernandez for “Eyes Say More Than Words” | Babak Radboy for “Marnifesto”
BEST BEAUTY / STYLING
Sanne Rosch, Suzana Santala & Sabine Nania for “Business as Usual” | Francesco Casarotto for “Embodiment” | Dalia Colli & Francesco Pegoretti for “Le Mythe Dior” | Larissa Bechtold for “Balztanz” | Tess Herbert, Megumi Matsuno, Russie Miessi and Shamara Roper for “WATA”
BEST DOCUMENTARY
“Comfort Zone” by Jordan Blady | “NOBU” by Sarah Blok, Lisa Konno |”The Weavers” by Dimitris Koutsiabasakos | “Showing Up, Showing Out” by Margot Bowman & Imani Mixon | “Drag Syndrome” by Jess Kohl
BEST GREEN
“The Weavers” by Dimitris Koutsiabasakos | “Preservation of Hezhen Fish Skin Tradition Through Fashion Higher Education” by Elisa Palomino, Zhongjin Zhang & Joseph Boon | “A Beginner’s Guide for Echo Warriors” by Eliška Sky | “Seasons of Aeon” by Kassandra Lim | “Finding Oasis” by Chomwan Weeraworawit
BEST STUDENT
“Aphrodite” by Anastasia Kaluzhnaya & Maria Kochergina | “The Atypical Life of Agnes Tassel” by Zo Fan | “Eggshell” by Ludovica De Feo | “Styx” by Nico Verhaegen | “My Heart, My Traveller” by Julia Zanin de Paula
BEST EXPERIMENTAL FILM
“Stories from a Twelfth-Floor Hotel Room” by Zhegiang Zhang | “Now You Know” by ROGELIO | “Pandemia” by Yannis Biliris | “Silent Madness” by Jordan Hemingway | “Marnifesto” by Tal Rosner
BEST EMERGING TALENT
Ronan Mckenzie | Jan Vrhovnik | Sarah Blok | Ayla Spaans | Marco Mucig