Το 43ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας φέτος διεξάγεται και διαδικτυακά κι εμείς που, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν μπορούμε να είμαστε εκεί, βλέπουμε online τις ταινίες και σας τις παρουσιάζουμε αναλυτικά.

Στην online πλατφόρμα έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, είναι καλοστημένη, εύχρηστη και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κατά την προβολή των ταινιών.  Μπορείτε κι εσείς να δείτε δωρεάν τις ταινίες του Φεστιβάλ Δράμας κάνοντας κλικ εδώ.

“Καρτ-Ποστάλ από το Ελληνικό” της Αφροδίτης Κατερινοπούλου

Το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού ήταν το ιδανικό τοπίο για να γίνει μια πολύ όμορφη σπονδυλωτή ταινία με, φαινομενικά ασύνδετες, ιστορίες.  Κατεστραμμένα όνειρα με φόντο το κατεστραμμένο αεροδρόμιο, ένα τοπίο που αλλάζει πότε αργά, πότε βίαια και αναγκάζει και τους ήρωες να αλλάξουν, όσο κι αν αρνούνται αρχικά να το κάνουν. Ακινητοποιημένα αεροπλάνα, που δεν πρόκειται να πάνε πουθενά, ακριβώς όπως και οι άνθρωποι δίπλα τους που ονειρεύονται ταξίδια.  Το ιδανικό σημείο για αποχαιρετισμούς και καλωσορίσματα, μόνο που αυτή τη φορά οι άνθρωποι αποχαιρετούν όνειρα κι επιθυμίες. Ζωές σε παρακμή και αναπάντεχα έρχεται η ελπίδα. Από ένα αεροπλανάκι – το παιχνίδι ενός παιδιού – που εγκλωβίζεται σε ένα δέντρο…

Η σκηνοθέτιδα αφηγείται ολοκληρωμένα όλες τις ιστορίες και τις συνδέει στο τέλος με έξυπνο τρόπο για να περάσει το αισιόδοξο μήνυμά της.

 

 

Σύνοψη: Φέτες ζωής με φόντο το Πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού, λίγο πριν έρθει το καζίνο. Ένα ζευγάρι νύχτα στο αυτοκίνητο, μια γιαγιά καθαρίζει φασολάκια, δυο νεκροθάφτες κόβουν δρόμο, και άλλοι, φαινομενικά ασύνδετοι. Ανάμεσά τους ένας πιτσιρικάς που το αεροπλανάκι του κολλάει σε μια πανύψηλη φοινικιά. Θα κάνει τα πάντα να το ξεκολλήσει.

 

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ / ΣΕΝΑΡΙΟ: Αφροδίτη Κατερινοπούλου, ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ: Πάνος Καμμένος, Δανάη Λουκάκη, Ερρίκος Μηλιάρης, Θάλεια Σταματέλου, Φοίβος Συμεωνίδης, Σωτήρης Τσακομίδης, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Παύλος Μαυρικίδης, ΜΟΝΤΑΖ: Δανάη Κατινού, ΜΟΥΣΙΚΗ: Βασίλης Δημητριάδης, ΗΧΟΣ / ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΧΟΥ: Χρήστος Μαραγκουδάκης, ΣΚΗΝΙΚΑ: Δημήτρης Γονιδάκης, ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Αφροδίτη Κατερινοπούλου




Leave a comment