Υπάρχει ένα είδος ελληνικού σινεμά άγνωστο, κατά κύριο λόγο, στις νεότερες γενιές και στιγματισμένο ή λησμονημένο από τις παλιότερες, εκτός από μια μικρή μερίδα θεατών που το θυμάται ακόμα με τη νοσταλγία και την αγάπη για μια εποχή που έχει χαθεί οριστικά. Ένα ελληνικό σινεμά γεμάτο πόθο και πάθος, έξαψη και αισθησιασμό, λαγνεία και γυμνή σάρκα. Ένα σινεμά που μας χάρισε ορισμένους εμβληματικούς τίτλους, μια ολόκληρη φημολογία γύρω από τους μετέπειτα διάσημους ηθοποιούς που συμμετείχαν και προσπάθησαν (ή όχι) να σβήσουν τα ίχνη τους, αλλά και τη γέννηση λέξης «τσόντα», που κατοχυρώθηκε στην ελληνική γλώσσα ως συνώνυμο του ερωτικού και πορνογραφικού σινεμά. Είναι η Greek erotica των 70s. Και μια (επαν)επίσκεψη σε αυτή είναι μια πολύτιμη εμπειρία για όλους τους cult και μη λόγους.
Σε μια εποχή που η πορνογραφία ήταν παράνομη και όχι διαθέσιμη σε όλους με ένα κλικ στον υπολογιστή, όπως σήμερα, μια εποχή στην οποία η θέαση δύο γυμνών κορμιών να ερωτοτροπούν μπορούσε να γίνει μόνο στη μεγάλη οθόνη, η Greek erotica αποτέλεσε ένα ολόκληρο κομμάτι της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής με διεθνή απήχηση και κερδοφορία, με ελληνικά κινηματογραφικά studio αποκλειστικά προσανατολισμένα σε τέτοιες παραγωγές, με ηθοποιούς, άνδρες και γυναίκες, που εξελίχθηκαν σε stars του είδους και με σινεμά που έπαιζαν αποκλειστικά ταινίες αυτού του είδους.
Κι ενώ σε όλες αυτές τις ταινίες το γυμνό είναι, με τα σημερινά δεδομένα, σχεδόν… αθώο, οι δαιμόνιοι αιθουσάρχες και προβολατζήδες της εποχής φρόντιζαν να… εμπλουτίζουν το θέαμα με ένθετες σκηνές πιο σκληρού πορνό, τις λεγόμενες «τσόντες», οι οποίες κατέληξαν να δώσουν το όνομα σε ολόκληρο αυτό το είδος. Χωρίς αυτές τις παρενθέσεις σήμερα, οι ταινίες της συλλογής αποτελούν ένα μοναδικό μνημείο της αισθητικής τής εποχής τους και ανοίγουν μια ολόκληρη συζήτηση για το τι αποτελεί ερωτισμό στο σινεμά. Με σενάρια που λειτουργούν τις περισσότερες φορές ως πρόσχημα για να βγάλουν οι ήρωες τα ρούχα τους, αξιοποίηση των τουριστικών ατραξιόν της χώρας μας για την προσέλκυση του διεθνούς κοινού, αισθαντικά και αιθέρια soundtracks και μια ατμόσφαιρα ράθυμης αφέλειας, που σήμερα βαφτίζεται ως vintage, η 70s Greek Erotica προσκαλεί το θεατή για ένα αλλιώτικο ταξίδι στον χρόνο.
Από το «Διαμάντια Στο Γυμνό σου Σώμα», στο οποίο η Ελένη Ανουσάκη ως ιδιοκτήτρια φτηνού ξενοδοχείου στον Πειραιά ανακαλύπτει ότι ένας πελάτης της κρύβει μια μεγάλη ποσότητα διαμαντιών στο δωμάτιό του, και το οποίο είναι ένα αστυνομικό δράμα μυστηρίου που έκανε καριέρα στα βίντεοκλαμπς του εξωτερικού με τον πιο πιασάρικο τίτλο «Διαμάντια στο Γυμνό Κορμί της», ενώ είχε μια επεισοδιακή πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1972 με επέμβαση της αστυνομίας και συλλήψεις, μέχρι το μυθικό πλέον «Το Κορίτσι και το Άλογο», την πιο εμβληματική και cult ταινία όχι μόνο αυτής της συλλογής, αλλά και ολόκληρου του είδους, με την Άννα Φόνσου να συμμετέχει σε ένα ερωτικό τρίγωνο με έναν πατέρα και έναν γιο, δεκαετίες πριν την τηλεοπτική «Αναστασία», οι έντεκα ταινίες αυτής της «Πιο Θερμής Από τον Ήλιο» συλλογής ανεβάζουν τις σινεφίλ θερμοκρασίες.
Ή δοκίμασε δωρεάν για 14 ημέρες