Ο Fincher μας έχει συνηθίσει να χρησιμοποιεί νέα και πρωτοποριακά εφέ στη δουλειά του.
Στον κόσμο του κινηματογράφου, τα οπτικά εφέ έχουν γίνει ένα απαραίτητο εργαλείο, επιτρέποντας σε σκηνοθέτες όπως ο David Fincher να ζωντανέψουν τα δημιουργικά τους οράματα με πρωτοποριακούς τρόπους.
Στο τελευταίο του έργο, The Killer, ο Fincher μπήκε στη σφαίρα των digi-double οπτικών εφέ, ξεπερνώντας τα όρια της τεχνολογίας και της αφήγησης.
Πώς χρησιμοποιείται το Digi-Double VFX στο “The Killer”;
Σε αυτή τη σκηνή, ο Ντέιβιντ Φίντσερ σχεδίαζε αρχικά να γυρίσει πραγματικούς ηθοποιούς αλλά εν τέλη θεωρήθηκε αδύνατο απο την ομάδα παραγωγής. Έτσι ξεκίνησε το δύσκολο έργο να ταιριάξει τους πραγματικούς ανθρώπους με digi-double.
Η ομάδα οπτικών εφέ της Wylie Co. πρωτοστάτησε. Αρχικά δεν υπήρχαν HDRI ούτε και πλάνα συστοιχίας ή φωτογραφίες αναφοράς, οπότε ο φωτισμός έγινε με το μάτι.
Στη συνέχεια, πρόσθεσαν τις λεπτομέρειες του προσώπου και προσομοιώσεις υφασμάτων για να φαίνεται ότι ο Fassbender ήταν στο σκούτερ, οδηγώντας.
Πρόσθεσαν CG για να μιμηθούν τα πλάνα ζωντανής δράσης και τα ένωσαν όλα μαζί.
Οι σκηνές του digi-double στην ταινία χρησιμεύουν ως απόδειξη του απίστευτου ταλέντου και της αφοσίωσης των ομάδων VFX που συμμετέχουν στις ταινίες.Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να προοδεύει, μπορούμε μόνο να φανταστούμε τις συναρπαστικές οπτικές εμπειρίες που θα φέρουν οι μελλοντικές ταινίες στην μεγάλη οθόνη.
Δείτε την σκηνή και την ανάλυση της: