Η μοίρα ενώνει μια παρέα τεσσάρων φοιτητών μεταφέροντας τους από την φοιτητική ανεμελιά και την αθωότητα στην σκληρή πραγματικότητα που θα τους μεταμορφώσει τις ζωές.
Σκηνοθεσία Μαρίνος Σκλαβουνάκης
Διάρκεια: 37’
Σενάριο: Μαρίνος Σκλαβουνάκης
Βασισμένο στο ομώνυμο διήγημα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ από το βιβλίο ¨ΤΑ ΣΚΙΣΜΈΝΑ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΑ” εκδόσεις ΤΟΠΟΣ.
ΠΑΙΖΟΥΝ: ΝΙΝΑ ΦΩΣΚΟΛΟΥ, ΡΗΓΑΣ ΣΚΕΠΕΤΑΡΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ ΑΣΗΜΕΝΙΟΣ, ΙΟΥΛΙΑ ΔΟΡΙΖΑ, ΣΙΜΟΣ ΠΑΥΛΑΤΟΣ, ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΖΕΡΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ και ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΜΑΡΙΝΟΣ ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: ΝΕΦΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΑΝΤΖΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: CLAUDIO BOLIVAR
Α΄ ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΜΕΡΑΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΣΑΠΑΚΗΣ
Β΄ ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΜΕΡΑΣ: ΝΕΦΕΛΗ ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ
ΗΛΕΚΡΟΛΟΓΟΣ Α΄: ΜΑΝΙΟΥΣΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΗΛΕΚΡΟΛΟΓΟΣ Β΄: ΛΥΓΟΥΡΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ: ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΑΜΑΝΤΕΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΦΡΟΣΩ ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΦΡΑΓΚΙΑ. ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: (Νανά & Τσαχπίνα) : Τάσος Γεωργόπουλος.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΩΝ, ΜΟΥΣΙΚΗ: Τάσος Γεωργόπουλος. Παίζουν οι Ρεμπελέτικο. ΡΕΜΠΕΛΕΤΙΚΟ (Τάσος Γιαννούσης-Μπουζούκι, Ζήσης Σκλαβουνάκης-Βιολί, Γρηγόρης Φιλλιπάτος-Κρουστά, Γιώργος Παπαδόπουλος κιθάρα). ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Βάσω Νικολάκου, Τάσος Γιαννούσης.
ΜΟΝΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΧΟΣ: ΝΤΙΝΟΣ ΚΙΤΤΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΦΥΛΛΑΚΤΙΔΗΣ
ΣΚΗΝΙΚΑ: ΜΑΡΙΝΟΣ ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ – ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΑ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΜΑΡΕΝΙΑ ΠΑΡΑΣΧΗ
ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ: ΡΟΥΛΑ ΚΟΥΡΗ
Α’ ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΑΝΝΑ ΛΙΠΙΑΤΟΥ
Β’ ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΉ ΠΡΌΘΕΣΗ
Η ταινία στην ρίζα της ασχολείται με την τοξική αρρενωπότητα και τις πατριαρχικές αντιλήψεις όπως παρουσιάζονται στους κύριους αντρικούς ρόλους με διαφορετικές σε καθέναν από αυτούς διαβαθμίσεις. Αυτά όμως προσκρούουν, όχι σε έναν παθητικό γυναικείο χαρακτήρα, αλλά σε έναν πολύπλοκο και ίσως αμφιλεγόμενο χαρακτήρα, που τον διακρίνει η νεανική ακατέργαστη αντιδραστικότητα. Παρόλο που η Νανά επιδεικνύει την θηλυκότητα της σύμφωνα με τα υπάρχοντα στερεότυπα, αυτή η επίδειξη συμπορεύεται με την σπασμωδική αντίδραση της στις συμπεριφορές των αντρών. Παράλληλα η παραπάνω σύγκρουση πραγματοποιείται μέσα στο πλαίσιο της νεανικής ανεμελιάς και της έντονης νεανικής ερωτικής επιθυμίας. Η πραγματικότητα όμως μέσα από την τυχαιότητα και πολυπλοκότητα της ζωής μπορεί να γίνει ισοπεδωτική. Η τελική έκβαση των γεγονότων στην ταινία δεν προκαλείται από την σεξουαλική επιθυμία αλλά από την ανάγκη για δύναμη, εξουσία, και έλεγχο. Ένας παράλληλος σκοπός της ταινίας είναι να εμπλέξει τον θεατή στο ερώτημα του ποιος φταίει για τη συγκεκριμένη έκβαση. Τα στερεότυπα δεν βρίσκονται μόνο μέσα στους πρωταγωνιστές της ιστορίας αλλά και μέσα στους θεατές και μάρτυρες (αυτής) και διαμορφώνουν ασυνείδητα τις απόψεις τους στην προσπάθεια να ερμηνεύσουν ένα γεγονός. Όποια αναζήτηση ισότητας σε συμπεριφορές θα πρέπει να ισχύει ακόμα και σε περίπτωση που οι γυναικείοι με τους αντρικούς ρόλους αντιστραφούν. Τελικός σκοπός της ταινίας είναι να σταθεί ως σημείο προβληματισμού για όλες τις διαφορετικές συμπεριφορές καθώς επίσης, για την εμπλοκή της τύχης στα γεγονότα πέρα από τις επιλογές των ανθρώπων.