Επιστρέφει για τρίτη χρονιά το καλοκαιρινό σεμινάριο του τμήματος Αγορά του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου.

Το Φεστιβάλ προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου για μια «Βουτιά στην παρουσίαση και στρατηγική προώθησης μιας ταινίας» την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019 στο Ινστιτούτο Γκαίτε (Ομήρου 14-16, Μετρό στάση Πανεπιστήμιο).

Το σεμινάριο θα εστιάσει στην οπτική ταυτότητα, στον ρόλο των social media και στους διαφορετικούς τρόπους προώθησης μιας ταινίας. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής το αργότερο έως την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019.

Α΄ Μέρος: Social Media και οπτική ταυτότητα
Στο πρώτο μέρος θα συζητηθεί ο ρόλος της αφίσας και των social media κατά την ανάπτυξη, αλλά και προώθηση μιας κινηματογραφικής ταινίας. Θα μιλήσουν για τη δική τους εμπειρία και θα δώσουν χρηστικές συμβουλές οι: Βασίλης Μαρματάκης (γραφίστας, σταθερός συνεργάτης στις ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου και άλλων), Μπάμπης Μακρίδης (σκηνοθέτης, Οίκτος, L), Άσπα Παπαδημητρίου και Βάλια Παπαδημητρίου (digital agents, 7indigo new media).

Β΄ Μέρος: Στρατηγική προώθησης ταινιών
Πώς σχεδιάζω τη στρατηγική προώθησης της ταινίας μου, η οποία κάνει πρεμιέρα σε ένα φεστιβάλ; Oι δυνατότητες προώθησης είναι πολλές και σας δίνουν την ευκαιρία να κάνετε τη διαφορά, επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική ανάλογα με το φεστιβάλ στο οποίο θα συμμετάσχετε. Θα μιλήσουν οι: Μαρία Δρανδάκη (παραγωγός, Homemade Films, Το θαύμα της θάλασσας των Σαργασσών, Η δουλειά της κ.ά.), Δανάη Ανεζάκη (συντονίστρια Cinedoc) και Κωνσταντίνος Αϊβαλιώτης,
(διευθυντής προώθησης – Hellas Film του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου).

Πρόγραμμα
Προσέλευση: 10:00
– Α΄ μέρος: 10:30 – 13:00 (με διάλειμμα)
– Διάλειμμα
– Β΄ μέρος: 14:30 – 17:00 (με διάλειμμα)
-18:00 Cocktail Meet & Greet με επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου.

Δηλώσεις συμμετοχής εδώ. Για πληροφορίες / διευκρινίσεις επικοινωνήστε στο e-mail [email protected]




Leave a comment