Ο σκηνοθέτης του Joker και του The Hangover, Τοντ Φίλιπς, συμμετείχε πρόσφατα σε μια δημοσκόπηση του Χόλιγουντ για το περιοδικό Empire, με θέμα το μέλλον των κινηματογράφων. Σε αυτήν, εξέφρασε την άποψή του ότι οι αίθουσες θα πρέπει να σταματήσουν να προβάλλουν διαφημίσεις πριν από τις ταινίες. Μαζί με άλλους γνωστούς σκηνοθέτες, όπως ο Τζορτζ Μίλερ, ο Σον Μπέικερ και ο Ντάνιελ Σάινερτ, ο Φίλιπς θεωρεί ότι, αν και οι διαφημίσεις μάλλον δεν θα πάψουν να υπάρχουν στις αίθουσες, η εμπειρία του κινηματογράφου μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά.

Ο Μίλερ υπογράμμισε τη σημασία των κινηματογράφων, σημειώνοντας: «Είμαστε συνδεδεμένοι με την ανάγκη να μοιραζόμαστε ιστορίες. Πιστεύω ότι οι κινηματογράφοι κάνουν ό,τι μπορούν…», τονίζοντας πως η ανάγκη για κοινή ψυχαγωγία δεν πρόκειται να εκλείψει.

Ο Φίλιπς προτείνει ότι αν οι αίθουσες προσφέρουν περισσότερα στους θεατές, θα μειωθεί η προτίμηση του κοινού να παρακολουθεί ταινίες στο σπίτι. «Σταματήστε να προβάλλετε διαφημίσεις πριν από την ταινία», είπε. «Έχουμε ήδη πληρώσει για τα εισιτήριά μας και είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε εδώ. Οι διαφημίσεις προκαλούν ασφυξία».

Ο Σάινερτ, ο βραβευμένος με Όσκαρ συν-σκηνοθέτης της ταινίας Everything Everywhere All At Once, τόνισε ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες προσφέρουν κάτι μοναδικό που συνδέει το κοινό. Ανέφερε πως «ενθαρρύνουν την κοινότητα», κάτι που το κοινό εκτιμά, δημιουργώντας κοινωνικούς χώρους που προσφέρουν κάτι παραπάνω από απλή ψυχαγωγία και αυξημένες τιμές στα σνακ.

«Μου αρέσει να βλέπω τους ανθρώπους να ντύνονται για την Barbie, να χορεύουν στο RRR, ή να κάθονται και να συζητούν με μια μπύρα μετά την προβολή του It Ends With Us», πρόσθεσε.

Ο Φίλιπς βρίσκεται ξανά στους κινηματογράφους με το Joker: Folie à Deux, τη συνέχεια της πρώτης του επιτυχίας που απέφερε πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Η νέα ταινία, η οποία ξεκίνησε να προβάλλεται στις 4 Οκτωβρίου, έχει ήδη συγκεντρώσει 201 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.