Tον Ελληνοαμερικάνο εικονογράφο Τζον Μαυρουδή εμπιστεύθηκαν φέτος οι άνθρωποι του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για τον σχεδιασμό της αφίσας του 60ου φεστιβάλ.
Ο Τζον Μαυρουδής διακρίνεται για το ύφος του που συνδυάζει ποπ αισθητική με πολιτική αιχμή. Συνεργάζεται για τον σχεδιασμό εξωφύλλων σε εκδόσεις όπως ο ΤΙΜΕ και ο New Yorker και μάλιστα δύο από τα εξώφυλλά του έχουν ανακυρηχθεί Magazine Cover of the Year από την αμερικανική Society Of Magazine Editors. Ο Ελληνοαμερικάνος σχεδιαστής απέκτησε διεθνή φήμη χάρη στη δουλειά του για το περιοδικό ΤΙΜΕ, που απεικόνιζε τη Δρ. Κριστίν Μπλάζεϊ Φορντ, σχεδιασμένη από περίφημα αποφθέγματά της.
Αυτή την τεχνοτροπία που έκτοτε έχει επαναλάβει και σε άλλες ευκαιρίες, χρησιμοποίησε και για το πρότζεκτ του Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης. «Το πρόσωπο στην αφίσα είναι ο θεατής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Κουβαλάει μέσα του ταινίες, στιγμές, ανθρώπους, ιδέες από τα 60 χρόνια του Φεστιβάλ» λέει ο ίδιος περιγράφοντας τη συγκεκριμένη δουλειά, και συνεχίζει. «Εδώ, στέκεται ένα λεπτό και μας χαρίζει μια πόζα, πριν προχωρήσει στο μέλλον της διοργάνωσης. Οι μορφές είναι αγγελικές, σύμβολα καλοσύνης. Μάς υπενθυμίζουν ότι όσο περισσότερο κατανοούμε το διαφορετικό στη ζωή, τόσο περισσότερο καταλαβαίνουμε ότι ο άλλος δεν απέχει από εμάς. Μου αρέσει το γραμματόσημο ως πλαίσιο γιατί είναι ένα διεθνές σύμβολο επικοινωνίας. Αυτό ακριβώς κάνει και το Φεστιβάλ. Δίνει φωνή σε κινηματογραφιστές από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο. Το έχω χρησιμοποιήσει σε έργα μου, αλλά νιώθω ότι εδώ βρίσκει το ιδανικό του».
Λίγα λόγια για τον Τζον Μαυρουδή
O Τζον Μαυρουδής είναι από τους πιο επιδραστικούς σύγχρονους illustrators. Γεννημένος στην Καλιφόρνια –ο πατέρας του είναι Έλληνας και η μητέρα του Αμερικανίδα- απέκτησε διεθνή φήμη χάρη στο εξώφυλλό του για το περιοδικό ΤΙΜΕ, που απεικόνιζε τη Δρ. Κριστίν Μπλάζεϊ Φορντ, σχεδιασμένη από περίφημα αποφθέγματά της. Την ίδια μέθοδο είχε χρησιμοποιήσει νωρίτερα για να δημιουργήσει το πορτρέτο του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για το The Nation.
Το ύφος του συνδυάζει ποπ αισθητική με πολιτική αιχμή. Έχει φιλοτεχνήσει τέσσερις φορές εξώφυλλα για το The New Yorker -ένα από τα οποία αναγορεύτηκε Cover of the Year από την αμερικανική Society Of Magazine Editors. Αυτό ήταν το πρώτο από τα δύο του εξώφυλλα που ανακηρύχθηκε Magazine Cover of the Year –το δεύτερο ήταν το εξώφυλλο του TIME για την Μπλάζεϊ-Φορντ. Σχεδιάζει τακτικά για τη θρυλική σειρά Fillmore Posters, ζει και δουλεύει στον Όρμο του Σαν Φρανσίσκο.